W dobie telefonów komórkowych, tabletów i powszechnie dostępnego Internetu, kiedy każda branża ma do czynienia z prasą, telewizją i portalami społecznościowymi, coraz większą popularność zdobywają szkolenia medialne. Niezależnie od tego, czy mowa o instytucjach publicznych, samorządach, małych czy dużych firmach, każdej branży potrzebny jest lider, który odpowiednio przedstawi markę lub instytucję w przestrzeni publicznej.
Nasze profesjonalne szkolenie medialne ma na celu przygotowanie do wystąpień medialnych oraz wykształcenie i rozwinięcie umiejętności spójnej i efektywnej komunikacji, która pozwoli kreować pozytywny wizerunek instytucji lub firmy u odbiorców. Uczestnicy nauczą się opanowania i radzenia sobie ze stresem w czasie wystąpień radiowych i telewizyjnych, dzięki czemu nie stracą kontroli nad przebiegiem rozmowy, kiedy padną trudne pytania. Ponadto uczymy, jak dobrze wyglądać przed kamerą, gdzie patrzeć, co zrobić z rękami i jak zadbać o to, żeby mowa ciała była spójna z komunikatami werbalnymi. Nasze szkolenia, np. wystąpienia publiczne szkolenie wystąpień publicznych, to doskonałe treningi dla dziennikarzy, którzy powinni potrafić utrzymać kontrolę nad przebiegiem dyskusji oraz pozostać spokojni, kiedy zmuszeni są podjąć spontaniczne działanie.
Skuteczna komunikacja – szkolenia
Jednym z najważniejszych obszarów w budowaniu i rozwijaniu zarówno prywatnych więzi jak i relacji biznesowych jest skuteczna komunikacja, która obejmuje przekaz werbalny, czyli słowa, i niewerbalny, czyli mowę ciała. Opanowanie umiejętności oratorskich to duży krok w kierunku sukcesu osobistego, jak i całej firmy czy instytucji.
Skuteczna komunikacja obejmuje m.in. takie elementy jak:
- zwięzłe i poprawne merytorycznie treści,
- sposób emisji głosu,
- dostosowanie komunikatu do odbiorcy,
- kontakt z odbiorcą;
- postawa otwarta podczas prezentowania treści,
- aktywne słuchanie,
- gestykulacja,
- mimika twarzy.
To tylko część aspektów mających wpływ na skuteczną komunikację. Wymienione elementy będą się różniły w zależności od rodzaju i charakteru wystąpienia, np. inaczej będzie gestykulowała osoba przemawiająca na balu charytatywnym, a inaczej osoba prezentująca nową strategię marketingową na spotkaniu biznesowym.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą szkoleń. Wyróżnia nas interdyscyplinarność metod pracy, bardzo szeroki zakres zagadnień oraz elastyczność w przygotowaniu szkolenia na każde zamówienie. Działamy na terenie całej Polski. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.